"Paris et Tour Auto 2015" cz. 2 (ciąg dalszy)

Kontynuacja drugiej części relacji z wizyty w Paryżu.

Poprzednia część: KLIK.

Jakby tego było mało, po około 10 minutach zrobił się z tego taki duet.

Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość

Veyron Grand Sport L'or Blanc — wspólne dzieło Bugatti i Königliche Porzellan-Manufaktur Berlin. Kolejna wśród w wielu "specjalnych edycji" Veyrona. Rzekomo jedyny taki egzemplarz na świecie.

Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość

Tego również się nie spodziewałem. Ciekawy widok. Dobrze, że biały koń nie wziął przykładu ze swojego czarnego "kuzyna" z żółtego herbu. Mógłby narobić niepotrzebnych szkód.

Bardzo przyjemny duet.

O zachodzie słońca podjechałem metrem pod katedrę Notre Dame.

Katedra Notre Dame Pełna rozdzielczość
Katedra Notre Dame Pełna rozdzielczość

Po powrocie do centrum słońce zdążyło już całkowicie zajść.

Łuk Triumfalny Pełna rozdzielczość

Pokusiłem się również o nocną wizytę pod Plaza Athenee. Veyron i LaFerrari delikatnie przeparkowały.

Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość
Bugatti Veyron Grand Sport L'or Blanc Pełna rozdzielczość

Na sam koniec zostawiłem sobie parking podziemny pod Avenue Foch. Cztery poziomy, długi jak cholera i można się tam spodziewać wszystkiego. Podczas mojej wizyty - jak na Focha to chyba mogło być lepiej. Nie mniej jednak było kilka ciekawych pozycji.

Ferrari 458 Speciale Pełna rozdzielczość
Ferrari 355 F1 GTS Pełna rozdzielczość
Mercedes Grosser Pełna rozdzielczość
Ferrari 550 Barchetta Pełna rozdzielczość
Aston Martin Vanquish Pełna rozdzielczość
Lamborghini Gallardo Spyder Pełna rozdzielczość
Lamborghini Gallardo Pełna rozdzielczość

Uroki Focha — egzotyki pokryte sporą warstwą kurzu.

Ferrari 355 Spider Pełna rozdzielczość
Maserati CranCabrio Pełna rozdzielczość
Ferrari 430 Scuderia Pełna rozdzielczość

W tym momencie bateria w aparacie całkowicie się poddała, więc zdjęciem czerwonego Ferrari 430 Scuderia kończę moją relację z Paryża.

To były dwa niezwykłe dni. Oczywiście moim głównym celem był Tour Auto. Przed wyjazdem mniej więcej wiedziałem co mnie może czekać na tej imprezie. Jednak być tam osobiście, zobaczyć to wszystko i poczuć na własnej skórze to już zupełnie co innego. Niezwykła impreza na najwyższym, światowym poziomie! Polecać w sumie nie trzeba, zdjęcia są najlepszym dowodem.

Miasto również mnie nie zawiodło. Przez te dwa dni zobaczyłem jego niewielką część, ale też moja wizyta miała specyficzny charakter. Nie mniej udało się odwiedzić kilka z tych najciekawszych miejsc i symboli stolicy Francji. Metrem jeździło się sprawnie i całkiem przyjemnie. Do wyboru jest aż 16 linii, co daje ogromne możliwości. Podróże zwykle nie trwały długo, gdyż sam Paryż nie należy do ogromnych miast. Owszem, jest bardzo skupiony, ale powierzchniowo jest porównywalny z Kielcami czy Jelenią Górą. Dobowy bilet na cały Paryż i przyległe mu miejscowości kosztował 7€, czyli przyzwoicie.

To co mnie zaskoczyło to nachylenie niektórych ulic. Przeglądając te wszystkie zdjęcia, filmy czy chociażby korzystając z Google Street View byłem przekonany, że Paryż jest "płaski", położone na równinie. Nic bardziej mylnego. Amplituda między początkiem a końcem wielu ulic potrafi być całkiem spora. Również układ ulic wymaga przyzwyczajenia. Promieniście rozchodzące się ulice tworzą ciekawą i zawiłą sieć. Zabudowa w wielu miejscach bywała bardzo podobna, co potrafiło skutecznie zmylić. Fakt, że w kilku miejscach było widać nieco prowizorki i bałaganu, ale ogólnie rzecz biorąc Paryż to naprawdę piękne miasto. Z przyjemnością odwiedzę je kiedyś ponownie.

Dziękuję również tym, którzy dotarli do końca mojej relacji. Mam nadzieje, że przyjemnie się Wam ją czytało i oglądało.

Pozdrawiam,
MG

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Blogi:

"Paris et Tour Auto 2015" cz. 2 Ford Fiesta - mała piękność Audi TT - trzy generacje stylu Włochy - Italiano cuore "Paris et Tour Auto 2015" cz. 1 Jeep Renegade - amerykanin z Włoch VII Ogólnopolski Zlot Mustangów | Toruń 25.04.2015 USA - kraj spełnionych marzeń O tym co w motoryzacji mnie wkurza Offroad dla prawdziwej kobiety Zostać legendą Formuły 1 Niesamowita przygoda – Rauh-Welt Begriff [część 2] BMW X5 (E70) XDrive35d - kawał samochodu Toyota Yaris 1.33 VVT-i - Project Automotive - test [wideo] Gadżety – czyli po co komu koło zapasowe ? CarTech4x4 przedstawia klasyczną wyprawówkę Maciek testuje - Fiat 500 1.2 Lounge Poznań Motor Show 2015 - wideorelacja Project Automotive Audi A5 - coupé na co dzień Bezpieczna Droga...stop agresji | Sosnowiec 2015 - wideo i fotorelacja Niesamowita przygoda – TRA Kyoto, Carland 86 i Phoenix Power [część 1] Tesla Model S - wyjątek od reguły Volkswagen Scirocco - wyrzutek rodziny? Audiobooki - czyli czytanie za kierownicą

Popularne w tym tygodniu:

Renault Clio R.S. 220 Trophy – test [wideo]